Overall
Approval
96%
out of2283total reviews ofwww.reserveapartments.co.uk

Reviews

« Previous   1  2  3   78  79  (2350 matches)  Next »

The Lochside House Residence

01 May 2019 02:05

Service

Everything was straight forward from start to finish. We would definitely consider using Reserve Apartments again.

Product

We were having a surprise family get together.The house and gardens were excellent, spacious and very well equipped.The location was fabulous and within a short taxi or bus journey into the city. I can highly recommend this property. If in the city I would use it again.

Our response

Thank you for taking the time to leave a review. We are delighted that you enjoyed your stay at the stunning Lochside House Residence! We are so pleased to hear that you found us easy to deal with and we hope to welcome you back again soon!

The Cumberland Street Residence No. 1

25 Apr 2019 11:04

Service

The apartment looks nicer in the pictures than once there.

Cleaning was really bad, under the bed, toilet, extractor fans....this was reported and even though the agent was very prompt on his replies no action was taken or even asking if they could re-attend ( pictures were sent)

Product

easy to book however the damage deposit refund was not processed on the departure date but only 3 days later

Our response

Thank you for taking the time to leave feedback. We are disappointed to hear that this property did not meet your expectations. We have brought this to the attention of the property manager and will make sure that the necessary steps are taken to improve service in the future.
In terms of the damage deposit, it is stated that the refund is processed within 5 working days of departure and is processed through an automated system - this is to allow the cleaning team time to thoroughly clean the property and to take account of any damage sustained, and provide a price of repair/replacement. Thereon, depending on your bank, it may take up to 3 days to appear in your account and unfortunately we do not have control over this. Despite this, we hope you could enjoy your time in Edinburgh.

New Town Mews

25 Apr 2019 06:04

Service

Minimal dealings with Reserve for this property but efficient in areas where we did go through them

Product

Lovely apartment in a great location - we had everything we needed to enjoy a wonderful stay. Bed very comfy and though central very quiet and peaceful.

Our response

Thank you for taking the time to leave a review. We're glad you enjoyed this comfortable and centrally-located apartment and we hope to welcome you back again soon!

The Bellevue Terrace Residence

25 Apr 2019 05:04

Overall

Die Vermietung mit Reserve Apartments hat super funktioniert. Es wurde sich sofort gemeldet und die Organisation vor Ort war auch super. Die Hausverwalterin hatte uns auch eine Tip gegeben, wie man besser zur Wohnung kommt. das war wirklich hilfreich.Die Wohnung war sehr schön und der Aufenthalt einfach so, wie man sich das vorstellt.

Our response

Thank you for taking the time to leave a review. We are delighted that you were impressed with our service as well as this beautiful property. We hope to welcome you back to Edinburgh again soon!

The Traquair Park Residence

18 Apr 2019 08:04

Service

Everything that was required was supplied, the booking, the access, the information for the accommodation and devices, the cleanliness and presentation was excellent. Contact with managers of properties was easily accessible and responses were excellent.

Product

Beautiful property. Spacious but homely with excellent fittings and everything catered to provide for a family. We all loved it!

Would recommend for 4 with the beds but up to 7 as long as bunk beds with trundle fit the configuration.

Our response

Thank you for taking the time to leave a review. We are delighted that you found the booking and communication quick and efficient - we take pride in providing excellent customer service! It is wonderful to hear that you found the property spacious and comfortable, and we hope to welcome you back again soon!

The Holyrood Road Residence

16 Apr 2019 06:04

Service

Efficient responses to inquiries. Friendly ‘meet and greet’ who explained everything and gave us a phone number if there were any problems.

Product

The apartment was well equipped and clean. The beds were of a good size and comfortable. Everything was as described on the website. A couple of minor things made me give 4 stars and not 5 stars. The bath didn’t have a plug and we couldn’t use it. There was a shower but it would have been nice to have had a soak after a days sightseeing. One of the kitchen sinks had a leak and we only found out after using it. Other than these things all was fine.

Our response

Thank you for taking the time to leave a review. We are delighted that you found the booking process and the meet and greet service quick and easy. We have noted your comments regarding the bath and the sink and will ensure that the property manager addresses these appropriately. Otherwise, hope you enjoyed your stay in Edinburgh and hope to welcome you back again soon!

The Newhaven Residence

15 Apr 2019 03:04

Service

Booking was easy and follow up reminders etc good. This particular apartment was in an ideal situation and had a very interesting view and excellent transport links into the city.It was well appointed and like a home from home.

Product

Value for money for a city apartment

Our response

Thank you for taking the time to leave your feedback. Its great to hear that this property felt homely and that you enjoyed the excellent location and transport links. We hope to welcome you back to Edinburgh again soon!

The Coates Gardens Residence

01 Apr 2019 02:04

Service

very good.

Product

Excellent apartment, close to all amenities. Spacious and warm. Good price.

Clearer instructions on the heating system would have been useful as the room thermostat didn't work. After finding the instruction booklet the following morning all was well. Just a minor hiccup. The fire in the lounge was great.

Our response

Thank you for taking the time to leave a review. We are glad you managed to take advantage of this property's great location and local amenities. Regarding the heating system, we have taken steps to ensure instructions are easily-accessible and we recently introduced a new app which includes detailed instructions on how to use everything in the apartment. Despite this, we are delighted that you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon!

The Parkgate Residence

29 Mar 2019 06:03

Overall

Very happy with the apartment. Access went as planned. Nice to have a secure car parking space. Although there was a problem with the heating a direct line to the House Manager quickly sorted the problem and with it being a major problem the owner of the property offered alternative accommodation. It was our choice to continue in the apartment as heaters and alterative accommodation was offered, but we were comfortable with heaters and agreed to continue our stay. Great position for all popular tourist areas. Enjoyed our stay and would not hesitate to return. Great weekend.

Our response

Thank you for taking the time to leave a review. We understand that things go wrong sometimes and we're pleased to hear that we were able to come to an equitable solution. We're glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back again soon.

The Lauderdale Street Residence

13 Mar 2019 08:03

Service

Todo muy bien, la casera muy amable, el apartemento muy limpio, la calefacción una maravilla y todos los electrodomesticos funcionando a la perfección, excepto el microondas, al que no le daba vueltas el plato.

Product

Todo muy bien, perfecto.

Our response

Thank you for taking the time to leave feedback. We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back again soon!

The Hart Street Residence No.2

15 Feb 2019 10:02

Service

Good website, prompt action taken, reminders for payments when due. Handover experience and communication with manager of property excellent. Great, well stocked apartment , only downsides were second bedroom very small and lack of shower in bathroom.
Ideal location, walk to all attractions possible, otherwise tram stop round corner plus bus station.

Product

Very professional team, good communication

Our response

Thank you for taking the time to leave a review. We are glad you found our service efficient and straightforward and enjoyed the superb location of this property. We hope to welcome you back again soon!

The Fettes Penthouse Residence

15 Feb 2019 08:02

Service

Excellent

Product

Too many lights fusing which kept blowing the electrical circuits. Not enough spare bulbs. I would seriously consider checking the overload of the circuits as potential fire hazard.

Our response

Thank you for taking the time to leave a review. We're glad that you found our service efficient. We have brought the issue regarding the lights fusing to the attention of the property manager and can confirm that appropriate action to rectify this is taking place. Despite this, we hope you enjoyed your time in Edinburgh.

The Cumberland Street Residence No. 1

30 Jan 2019 06:01

Service

Great service and a really easy to use website. The property was fantastic. Couldn’t have been any easier, will definite use Reserve again and recommend you do too.

Product

Great property. Really enjoyed.

Our response

Thank you for taking the time to leave a positive review. We are delighted that you found our service and website quick and efficient, and also that you enjoyed this property. We hope to welcome you back to Edinburgh soon!

The Cumberland Street Residence No. 1

30 Jan 2019 05:01

Service

No complaints!

Product

We loved this apartment, as it ticks all the boxes. Cosy yet spacious, central yet quiet, luxury yet great value. It was perfect for a quick weekend in Edinburgh, as you're so close to everything you'd want to see, so no time wasted with travelling around. We visit Edinburgh a lot and it was great to not be part of a communal stair, and to have a bit of outdoor space... not that we could really sit outside in January! The whole place felt really private, and well maintained, and we couldn't have asked for more. Little touches like umbrellas and bags-for-life were really nice, and extra blankets and nice hand soap etc. We couldn't believe we could park for free during our whole stay, as the on street spaces aren't charged from Fri night until Mon morning, but no tickets so that's fantastic! All in all we will definitely be back!

Our response

Thank you for taking the time to leave a positive review. We are delighted that you enjoyed this property and the personal touches provided. We look forward to welcoming you back again soon!

The Haymarket Terrace Residence

25 Jan 2019 02:01

Service

In a few words: Everithing correct, clair and timely solved. And No Surprises at arrival. Unbeatable service.

Product

Excellent experience!

We stayed in the Haymarket apartment for 17 nights and we had a great experience. Tony welcomed us and explained everything we need to know. He was very kind and attentive and arranged everything with my daughter, who is more fluent in english than us, and we appreciated that very much.
The apartment is very spacious, bright and very nicely decorated. It was very well equipped with everything that we could have ever needed and it was warm with exception of the double room. The kitchen was fully equiped and everything was spotless. The person who did the cleaning was also very kind and warm.
It is very well located, close to Haymarket train and tram station. Close enough from the City centre (walking distance) and far enough to be quiet in the evening. There are many supermarkets close by as well as pubs and restaurants.
We loved staying there and we hope to come back in our future visits to Edinburgh.

Our response

Thank you for taking the time to leave a positive review. We are delighted that you found our service efficient and we will pass you kind comments onto Tony. The location of this property is excellent and we are so glad that you think so too. We look forward to welcoming you back soon!

The Hopetoun Penthouse Residence

05 Jan 2019 12:01

Service

Eddie was very helpful and even provided a Christmas tree for us!

Product

The Hopetoun Residence was perfect for our family gathering. We had a well stocked kitchen and were able to cook and serve a Christmas dinner for 11 people. The location for us was excellent - no more than a 20 minute walk to Princess Street.

Our response

Thank you for taking the time to leave a review. We are delighted that you enjoyed your stay and the festive touches added by Eddie. Its great to hear that you enjoyed your special Christmas stay. We hope to welcome you back to Edinburgh soon!

The Haymarket Terrace Residence

02 Jan 2019 02:01

Service

Lovely spacious apartment right next to Haymarket train station and tram stop.

Product

Lovely spacious apartment.

Our response

Thank you for taking the time to leave a positive review. We are delighted that you enjoyed this spacious apartment and the excellent location. We hope to welcome you back again soon!

The Leamington Road Residence

01 Jan 2019 09:01

Service

This residence was a perfect fit for me and the service was amazing. I stupidly went to the wrong floor and they were extremely accommodating and friendly helping me to get into the flat. The location was an easy walk to everything you would need in the city and had plenty of grocery stores and restaurants within a short walk.

The flat itself had everything I needed (and more). They really thought of everything (including a mat for my flat iron). It is the perfect flat for one person or a couple. The building is very quiet, no neighbor noises and had many amenities. It wasn't a problem for me, but if you are washing clothes, leave time for them to air dry before you will need them since there is no dryer.

I've stayed in flats around Edinburgh about 7 times now and this was one of my favorite flats so far. The location is ideal and the amenities were everything I needed. I highly recommend and will probably stay here again in the future.

Product

This residence was a perfect fit for me and the service was amazing. I stupidly went to the wrong floor and they were extremely accommodating and friendly helping me to get into the flat. The location was an easy walk to everything you would need in the city and had plenty of grocery stores and restaurants within a short walk.

The flat itself had everything I needed (and more). They really thought of everything (including a mat for my flat iron). It is the perfect flat for one person or a couple. The building is very quiet, no neighbor noises and had many amenities. It wasn't a problem for me, but if you are washing clothes, leave time for them to air dry before you will need them since there is no dryer.

I've stayed in flats around Edinburgh about 7 times now and this was one of my favorite flats so far. The location is ideal and the amenities were everything I needed. I highly recommend and will probably stay here again in the future.

Our response

Thank you for taking the time to leave a positive review. We are so pleased that you enjoyed the amenities in the apartment (we know that sometimes the smallest touches make the biggest difference!) and the fabulous locale. We hope to welcome you back again soon!

The Parkgate Residence

01 Jan 2019 04:01

Service

The apartment we rented had faulty hot water and problems with the central heating so we moved out early

Product

Same as above re hot water problems

Our response

Thank you for taking the time to leave a review. It is disappointing that you had issues during your stay and unfortunately these issues were due to an unforeseen problem with the boiler. This issue has now been fixed and the owner refunded you in full for the 2 nights your group did not stay in the apartment. Again, we apologise for these issues and we hope that you could enjoy the rest of your stay in Edinburgh.

The West End Residence

15 Dec 2018 06:12

Service

Very good professional service. I would definitely use them again.

Product

Beautiful apartment with everything you need. Very spacious & comfortable. I would definitely recommend it.

Our response

Thank you for taking the time to leave a positive review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and our service. We hope to welcome you back again soon!

The Cruickshank Residence

13 Dec 2018 05:12

Service

The host is very very friendly, the apartment is in a perfect condition.
Everything was perfect! Thank you very much!

Product

The host is very very friendly, the apartment is in a perfect condition.
Everything was perfect! Thank you very much!

Our response

Thank you for taking the time to leave a positive review. We're so glad that you enjoyed the apartment and the warm welcome. We hope to welcome you back again soon!

The Spittal Street Residence

10 Dec 2018 12:12

Service

Great service

Product

The Spittal Street Residence was the ideal place for us five ladies to stay in. It was close to everything that we love in Edinburgh. It was spotlessly clean and so comfortable with great amenities. Loved the spacious kitchen and the bedrooms were lovely. Great decoration and furnishings. Will definitely book again. Many Thanks

Our response

Many thanks for this brilliant review! I am delighted to read that you had a great experience with us and we hope to welcome you back again.

The Trafalgar Lane Residence

06 Dec 2018 08:12

Service

Janet was so helpful all the time

Product

So cosy and homely , everything you need is there

Our response

Thank you for taking the time to leave a positive review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and will pass your kind comments onto Janet. We hope to welcome you back again soon!

The Lochend Park View Residence No.3

22 Nov 2018 09:11

Service

Very good. We were looked after throughout. Very professional!

Product

This was a really nice 1 bed apartment! It had everything we needed, particularly safe parking. It was in a very secluded location, and the lounge looked out over a nice park which had its own private terrace. Terrifically good value!

Our response

Thank you for taking the time to leave a positive review. Its great to hear that you made use of the private parking (a rarity in Edinburgh!) and the relaxing terrace. We hope to welcome you back again soon!

The Lothian Road Residence

21 Nov 2018 10:11

Service

Good information,no problems to get the key.The flat was nice,but the stairwell was very dirty, dark and a problem

Product

The stairwell was dirty, dark in the evening and we don't like to use it.The flat was nice with a good kitchen, comfortable bedrooms. The bathroom was small but clean. We like to stay there.Please clean the stairwell....

« Previous   1  2  3   78  79  (2350 matches)  Next »
Reserve Apartments logo

By booking through the Reserve Apartments website you can enjoy exclusive benefits such as:

  • Flexible Check In and Out
  • Best Rate Guaranteed For Reserve Collection Properties
  • Free Wifi

 

Find a place to stay